Успешна загуба на тегло – така работи

Rate this post

Успешна загуба на тегло - така работиЗа да отслабнете и да останете стройни в дългосрочен план, трябва да промените хранителното си поведение завинаги. С тези съвети можете да постигнете – и поддържате-оптималното си тегло: Яжте храни като плодове, зеленчуци, пълнозърнести храни, картофи, ориз и нискомаслено мляко и млечни продукти всеки ден. Трябва да консумирате мазнини умерено, като предпочитате растителните мазнини. Пийте много-за предпочитане вода и неподсладен чай. Сокът съдържа много енергия.

Трябва до голяма степен да се въздържате от алкохол. Стремете се към бавна загуба на тегло. Оптимално от 0,5 до 1 килограм на седмица. По-скоро задайте диапазон на теглото като цел. Не приемайте по-малко от 1200 килокалории на ден. Ако това ви подхожда, намерете група съмишленици. Поддържайте диетата си с редовни упражнения или дълги разходки.

Незаменим: много движение

Незаменим много движениеПостоянното отслабване изисква не само разумна промяна в диетата. Освен това спортът е от съществено значение за вас, за да се отървете от излишните килограми. Хубавото е, че не просто консумирате повече калории, докато се движите. Дори след това движението насърчава загубата на тегло. Редовните упражнения имат три ефекта върху загубата на тегло: Оборотът на енергия се увеличава и консумирате допълнителни калории. Физическата активност влияе върху общия енергиен метаболизъм.

Това се дължи, наред с други неща, на факта, че мускулните клетки, за разлика от мастните клетки, са по-метаболитно активни. Последицата от това е, че след спорт основният метаболизъм се повишава за дълго време. По този начин приемът на калории се увеличава в покой. Упражнението улеснява разграждането на мазнините и затруднява повторното натрупване на мазнини, като действа върху съответните ензими. Спортовете за издръжливост като плуване, ходене, колоездене, джогинг, ски бягане и ролкови кънки са особено подходящи. Идеално: Тренирайте 30 до 60 минути три пъти седмично.

Предистория: какво представлява йо-йо ефектът?

Предистория какво представлява йо-йо ефектътНаучно доказано: постоянните диети ви правят дебели. Колкото по-слаби и едностранчиви сте, толкова по-вероятно е да наддадете на повече тегло след диета, отколкото преди. Според германското общество за хранене (DGE) строгите резолюции или строгите диетични правила не носят траен успех. Всеки, който напълно се отказва от сладкиши и иска само здравословни храни, в крайна сметка ще се провали в ежедневието. Дори сериозни хранителни разстройства могат да възникнат, ако диетите вярват, че са се провалили дори при най-малкото отклонение от строгото правило.

Тогава съществува опасност той да наруши диетата или да се утеши с откровени пристъпи на хранене. Хапчета, чайове, прахове и други чудодейни лекарства правят останалото. Причината: тялото се научава да се справя с възможно най-малко храна в „оскъдни времена“. Колкото по-често се повтарят тези периоди, толкова по-последователно тялото ограничава приема на енергия и преминава към аварийна програма. След като диетата приключи, тялото създава това, което сега идва при него под формата на излишни добавки под формата на телесни мазнини като резерв за следващите периоди на дефицит. Нежелана последица: наддавате на тегло дори по – бързо от преди-възниква така нареченият йо-йо ефект.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here