Отслабнете с диета

Rate this post

Отслабнете с диета

Преброяване на калории, избягване на въглехидрати или избягване на храна от 18 часа – има много диетични подходи. Но коя диета всъщност ви помага да отслабнете и в най-добрия случай да поддържате ново тегло без лошо настроение и отхвърляне през целия живот? Ще ви кажем какви са различните подходи за отслабване, защо изобщо наддаваме на тегло и как поддържате фигурата си стабилна.

Какво всъщност е диета?

Не те ли е грижа за диетите? Тогава вероятно все още не сте намерили подходящата опция за вас. По дефиниция „диета „всъщност не означава нищо повече от“ форма на хранене “ – и има много от тях. Изборът варира от ниско съдържание на въглехидрати, paleo, вегетарианска или веганской до кетогенной диета, освен това, съществуват такива форми, като периодично гладуване, които, в допълнение към избора на храна въз основа на нея хранителни вещества, също така са съобразени редуване на ритми на приема на храна и на гладно.

Какво всъщност е диетаКакто можете да видите, диетата не е непременно свързана с въздържание и броене на калории. Разбира се, ако искате да отслабнете, от решаващо значение е да имате калориен дефицит, което означава, че трябва да консумирате по-малко калории, отколкото са ви необходими. Тук най-добре помага да не се подлагате изключително на диета, а да увеличите дефицита чрез повече упражнения и тренировки. Диетата, т.е. съзнателното хранене според определена концепция, Ви помага да знаете какво, кога и колко всъщност ядете. Защо на първо място сме твърде дебели? Почти всеки от нас се е опитвал да отслабне преди, но защо на първо място сме твърде дебели? Причината за това е излишъкът от храна, за която тялото ни не е настроено. За съжаление, той все още е в режим на каменната ера и се радва на всички калории, които може да събере, в случай че го очакват лоши времена.

Ето защо мазнините и захарта също ви се струват толкова вкусни – тялото ви се радва на висока калорична плътност, от която може да произвежда допълнителни мазнини за следващия период на гладуване. Ще дойде ли тогава. Реалността за повечето от нас, от друга страна, е, че има три хранения на масата всеки ден, а стомахът допълнително се храни със закуски и шоколадови барове. Тялото няма време да отиде в резервите. Резултатът е нелюбими телесни мазнини или в най-лошия случай вторични заболявания като висок холестерол и сърдечно-съдови заболявания.

Яжте внимателно

Можете да предотвратите това, като промените диетата си. За да не попаднете в капана на свръхпредлагането на храна, трябва да знаете хранителните си навици и да можете да прецените нуждите си от калории. Нуждите от калории зависят от основната ви метаболитна скорост и вашата активност. Фактори като вашата възраст, ръст, тегло и основната ви дейност играят допълнителна роля. Как да изчислите индивидуалните си нужди от калории, ще научите в тази публикация в блога за основната скорост на метаболизма.

Яжте внимателно Анализът на вътрешното тяло също ви дава много добра стойност на ориентацията. Това ви показва компенсацията на тялото ви и извежда от процента на мускулите и мазнините броя на калориите, които консумирате ежедневно, дори без допълнителни дейности. Ако не искате да бъде напълно точен, наличните в търговската мрежа тракери като Apple Watch или Garmin watch също предоставят ориентационни стойности. Храни, които ще ви помогнат да отслабнете. Диетите идват и си отиват заедно с него толкова, колкото разкроена дънки и тесни панталони; докато през 90-те години на мазнините, все още не одобрялся като средство за увеличаване на теглото, макрос сега е широко представен под формата на бекон и яйца в кетогенной диета. Какво ви показва това? Хубавото е, че няма такова нещо като Светия Граал за отслабване.

Всички форми на хранене винаги работят по един принцип: трябва да ядете по-малко, отколкото консумирате. Само ако имате калориен дефицит, губите тегло. Индивидуалните диети обаче могат да ви помогнат да консумирате по-малко калории. Важно е да намерите подходяща за вас форма на хранене, към която можете да се придържате и в дългосрочен план. Това означава, че ако не можете да започнете сутринта без зърнените си храни, няма да сте доволни от периодично гладуване или кетогенна диета. Тук ви показваме най-популярните форми на хранене, с които можете да отслабнете.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here